21. syyskuuta 2008

Niin paljon kuuluu rakkauteen


Minä löysin rakkaimpani. Tämähän löytyi Stockkan Vero Modasta ja se on violetti. Olen päättänyt, että vihdoinkin alan tehdä saman, mitä Paras Ystävä on taitanut jo iät ja ajat: alan pukeutumaan siten, että minä pidän siitä. Paras Ystävä on tässä mestari. Hän saattaa vetää baariin vaikk korsetin, mustan pitsihameen punaisilla silkkinauhoilla (joka ehkä juuri ja juuri peittää pepun), vetää alle mustat verkkosukkikset ja laittaa päähän pannan ja jalkaan todella härskit kengät ja lähteä matkaan, mutta voi pirskatti, että hän näyttää aina niin hyvältä! Meillä on monesti ollut vitsikin aiheesta, sillä kun Paras Ystävä päättää näyttää hyvältä jätesäkissä, hän sen tekee. Joten kun näin tämän perjantaina äidin kanssa ostoksilla, minä pohdin, että se on ihana. Sitten jäin miettimään sitä väriä, mutta lauantaina olin jo kehittänyt sellaisen lievähkön pakkomielteen - luotan, että naiset tietävät, mistä puhun ;) Ja nyt minulla on maailman ihanin nahkatakki<3! style="text-align: left;">Eilen en sitten mennytkään saunomaan, vaan ohjelmassa oli kampuksella leffailta. Katsottiin Batman ja se Heath Ledger oli ihan ilmiömäisen hyvä! Harmi, että se kuoli, kun se olis saattanut saada Oscarin. Vein vaihtareille mukanani salmiakkikossua ja se ei ilmeisesti ollut kuitenkaan niin kova järkytys maun puolesta.

Tässä on vielä ne toiset Espritin kengät, jotka ostin 25e, mutta nyt ne oli eilen nostettu 39e (mikä ihmeen järki tässä nyt on?!).Tänään nukuin oikein pitkään ja lähdin sitten "aamulenkille" ihanaan ilmaan. Sitten kävin salilla ja vedin täällä yksin pari kertaa tanssirutiinia, koska vieroitusoireet alkavat vaivaamaan jo tuon HipHopin suhteen. Voi että mitä elämä oliskaan ilman tanssimista!

p.s. mulla oli perjantaina ehkä maailman suloisin taksikuski matkalla kotiin! Se odotti niin kauan siinä kadun varressa, että näki mun menevän sisään, vaikka tiputin avaimetkin ja kaikki siinä ovella niin se ei tehnyt elettäkään liikkuakseen ennen kuin sain itseni sisäistettyä. Tuli mieleen se juttu, kun Oulussa tuossa kesällä raiskattiin joku tyttö, joka oli noussut taksista ennen miestä, jonka kanssa oli jakanut taksin ja mies oli sitten noussutkin perään ja raiskannut sen. Varmaan tästä sattumasta johtui se, että tuo minun kuljettaja seurasi tilanteen loppuun, mutta jotenkin se oli niin liikuttavaa :)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hienosti toimittu taksikuskilta! En kovin taajaan käy hippaamassa yössä, saati liiku taksilla, mutta sen kerran kun olen kumikäpälin tullut kotiin yöriennoista, olen itsekin kiinnittänyt huomiota siihen, että taksikuski on jäänyt odottamaan kerrostalon pihaan siksi aikaa kunnes olen turvallisesti päässyt ulko-ovesta sisään. Kyllä se vaan lämmittää mieltä tuon tyyppinen... hmm, huomaavaisuus! :)

sho(e)paholic kirjoitti...

nerikah, tuo on aivan totta! Täällä Oulussa siihen tosiaan on varmaan nyt "pakotettukin" tai siis siihen on suositeltu taksikuskeja, mutta siltikin on minusta ihana tunne kun joku katsoo että olet turvassa :)

tiiti kirjoitti...

hih,ihana takki<3 mun käsittääkseni taksikuskeilla on ihan velvollisuus valvoa, että asiakas pääsee kotiinsa, tai muuten kyseessä on heitteillejättö. juontaa juurensa jostain kivikautisesta tapauksesta, jolloin joku humalainen ei ollut päässytkään sisälle ja jäätynyt ulos tai muuta hyvin miellyttävää.

sho(e)paholic kirjoitti...

Tiiti, se voi olla. EI ole vain ennen mun tapauksessani tullut eteeni.