20. kesäkuuta 2013

Kengät ja laukku

Eli tänään mietin sitä, millaiset kengät ostaisin. Minulla oli kengät, jotka ystäväni oli tarpeeksi kiva mulle hankkiakseen ja nyt huomaan, että ne eivät ole hyvät. Reilun viikon olen niillä tepastellut kotona sisällä ajaakseni niitä sisään ja ei. Pakko luovuttaa ja myöntää, että mun päivä ei saa mennä pilalle huonojen kenkien takia. Eli uusien etsintään!

Mutta tämä laukku oli aivan ihana löytö! Ja en tajua, miks bloggeri nakkoo nyt mun kuvat väärin päin. Menköön, ihan sama.
Kuten kuvasta muuten, by the way, huomaa, niin laukku on piilossa mun farkkukaapissa Surusilmältä :D

Eilen sain myös vihdoin meän vihkipapin kiinni! Iso kivi putosi sydämeltä. Nyt on sitten varattu harjoitusvihkimen, iiks! Asiat tuntuu sikäli sujuvan, että saadaan kirkkoon myös se englanninkielinen lukupätkä, koska se on mulle tärkeä.

Tällaista täällä. Tuleva morsian on vieläkin hyvällä mielellä. Ainoa, mikä stressaa on se, että meillä oli tänään deadlinen ilmoittautua häihin ja puolet ovat jättäneet ilmoittamatta. Se on sikäli huono merkki, koska uskon, että osa näistä on silti tulossa. Eli huomenna alan soittelemaan sitten itse omaan piikkiini kaikki läpi. Huoh.
Meillä oli kutsussa puhelinnumerot ja nykyään kaikki laittavat joko tekstarin (ok), tai sitten facebook-viestin. Sitä en oikein ymmärrä tuota jälkimmäistä. Mutta pääasia, että edes tiedän. Harmi vain, että nykyään ei tarvi edes sen vertaa olla yhteydessä, että soittaisi. Yhtään puheluilmoittautumista en ole saanut. Surusilmä on saanut tietääkseni kaksi.

Mutta nyt ihanaa juhannusta kaikille!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hihii, minustapa tuntuu kyllä, että sait yhden puheluilmoittautumisen! Jokseenkin sen puhelun aikana puheltiin muistakin asioista, mutta minä kyllä muistelisin meidän puhelimessa tästä asiasta keskustelleen. En kyllä lupaa, että soittaja olin minä, mutta silti.. (:

terkuin, vihreä eläin joka sanoo röhröh!

sho(e)paholic kirjoitti...

No niinpä vain sainkin! Höh ja pöh, olenpa tyhmä! Ja nyt kun aloin ajattelemaan niin sain sinun jälkeenkin vielä yhden ihan suoraan puhelun :) Näin sitä aivot höttööntyy ja tullee valitettua ihan turhasta :D

t. SAMMAKKO!!