21. elokuuta 2014

Vielä täällä!

Voisin vielä vähän syvällisemminkin pohtia elämääni tällä hetkellä, mutta sanon vain, että kaikki on nyt kyllä aika hyvin! Mun pitäs edelleen hoitaa opintoni loppuun. Nyt alan pikku hiljaa jo nähdä valoa tunnelin päässä siinäkin sikäli, että Surusilmä on alkanut olla enemmän kaverina arjessa ja O:n hoidossa ja se on tuonut minulle ihan valtavasti voimaa, iloa ja jaksamista itselle. Jaksan itsekin aivan eri tavalla herätä aamuun ja leikkiä O:n kanssa. Todisteita alla!
Toim. huom. kuvanlaatu on kehno. Minä kuvaan kännykällä ne hetket, joihin ei järkkäriä kerkeä hakemaan.

Alla olevista muuten huomaa minusta jo aika hyvin, että ollaan sukua!




En muuten tiedä, miten teillä, mutta kun meillä ei (vielä) unipussia ole, niin parhaat yökkärit ovat näitä, mitkä ovat ihan kokonaan ylhäältä alas vetskarin varassa. Olen aivan rakastunut näihin!





Aamun touhuista siirrytään sitten illan touhuihin. O:n kummien tykönä käytiin nuuhkuttamassa heidän uutta, iki-ihanaa kääröä ja O:lla oli vähän astetta rankempi ilta! Tilanne oli niin mielettömän hellyyttävä, että olihan se pakko ikuistaa.

Kummisetä vähän innostui lelujen kanssa
Asu: Polarn O. Pyret pöksyt ja body on lahja Belgiasta

Koirapuistossa käydään edelleen, nyt kun se vielä meillä täällä Kemissä on. Kohtahan puisto raivataan pois rivitaloasuntojen tieltä. Mutta vielä nautitaan näistä hetkistä!

kollarit H&M, neule KappAhl
p.s. Mieheni koru on Lumoavan Mahti. Tykkään myös naisten mallistosta todella paljon, tuo oli hänen joululahjansa.

Vertaistukea myös on saatu muualtakin. Rohkaistuin hieman erilaisempaan seuraan, sillä en ollut rippikouluaikojen jälkeen nähnyt kunnolla erästä äiti"kolleegaa", joka on siis minun rippileiri-isonen ollut aikanaan. Kävin O mukanani NOSH-kutsuilla tämän ystävän luona ja köyhtymisestä huolimatta (hups!) oli aivan ihanaa. Alla kuva O:sta kummitätin sylissä :)

Lippis: NOSH Organics, Haalari: Muumit (lahja)

Lisäksi olen aina mieheni ollessa kotona (varsinkin silloin) koittanut taas löytää itseäni. Siihen on kuulunut ehostautuminen ja nättinä ulos lähteminen, kuntosali ja sähly.
Neule: Lindex, toppi: GT, kello: Glitter, farkut: Zara, ballerinat: H&M
Kutsujen kampaus (oli KUUMA päivä! Eli tukka pois niskasta!)


lapsen housut: Benetton (lahja), paita: TSI ystävältäni, huppari: H&M

Minulla ja Surusilmällä myös tuli eka vuosi naimissa täyteen! Perhepotretti otettiin sen kunniaksi. Onneksi isäni otti järkkärillä myös kunnon kuvan.

Olen muuten myös hairahtanut kestovaippoihin! Voisin siitä postata vielä erikseen, mutta harjoittelua meilläkin tämä homma vielä on. Alla O:lla on Myllymuksujen vaipat, mutta parempiakin olen jo löytänyt :)

Parhaat ystävät <3 br="">

Mutta siis, elossa ollaan. On vain ollut aika kiire! Ja Surusilmän lomaviikon otin törkeästi vaan levon kannalta, kun kerrankin sain ihan levätä! Ihana tunne, kun tuntui viikon jälkeen, että sain akut oikeasti kunnolla ladattua!

Helloou!

4 kommenttia:

Sky Mikaela kirjoitti...

Hyvältä kuulostaa teillä nyt. :)
Pikkuinen on aivan valloittava pakkaus <3

Toi vaaleanpunanen pusero on aivan ihana muutes sun päällä!

sho(e)paholic kirjoitti...

Siis meidän pikkuinen on niiiiin ihana! Maailman helpoin tapaus ja kaiken lisäksi nauravainen, hyväntuulinen ja valloittava :D

Kiitos, oon itekin rakastunut siihen, koska vetskari keskellä = imetyksen helppous :D

Koo kirjoitti...

Hei, oletko miettinyt vauvauintia tai muskaria O:n kanssa? Ihana hymypoika teillä!

sho(e)paholic kirjoitti...

Hei Koo!
O:lla alkaa vauvauinti syyskuussa, siitä sitten vielä sinnempänä, torstaina mennään infoon ja äitiä jännittää tosi paljon! :)
Minä olen ihan S-U-R-K-E-A uimari ja se on piikki lihassani, koska olen muuten melko lahjakas urheilussa. Päätin, että minun lapseni opetetaan tuohon alusta asti :) en itse tykkää siitä edelleenkään, mutta ainakin lapseni näyttää paljussa ja kylvyssä uiskentelusta nauttivan niin tiedän, että saan suunnatonta iloa, kun saan seurata sitä myös tuolla :)

Muskaria olen ollut vähän laiska guuglaamaan :( Pitäisi ottaa asiaksi!