24. marraskuuta 2008

The jeans


Farkut: ONLY
Kengät: Barcelonasta
T-paita: My Face


Ostin siis nyt ne farkut. Noin kolmen mietinnän jälkeen, koska hinta oli niin huikea. Ja ostin ne One Waystä Stokkalta. Noudatan uutta shopaustekniikkaa: onko mun pakko saada nämä? Jos joku jää tosissaan vaivaan, ostan ne sitten. Näiden kanssa tosissaan vaivas. Kävin toisen kerran kattoon noita ihania lökäreitä ja sitten kävelin taas pois. Kolmannella kerralla olin ajatellut, että haluan ne. Sitten menin pukkariin ja sovitin, että otanko liian ison koon vai aivan liian ison koon. Otin sitten liian ison koon, koska takaa istuivat sillä tavalla paremmin, mutta ovat silti tositosi ihanat. No niin ja sitten saavuin innoissaan kotia, koska ne olivat MUN - huomatakseni, että postiluukusta oli kolahtanut 4 kpl kanta-asiakkaan 10e alennusseteleitä, joilla olisi tipahtanut hinnasta sen verran alennusta. Sen siitä saa, kun on kärsimätön. Ihan kuin koko ei ois siellä kaupassa vielä pysynyt.. Mutta onneksi mulla on millä mällätä! *tukehtuu nauruun*

Kivempiin asioihin, olen saanut yliopistourani ekan femman kokeesta! Ja vielä täysin ansaitusti. Kävelin torstaina ennen tyttöjen pyjamabileitä nimittäin enkun ääntämiskokeeseen ja luin kuulemma liian nopeesti, mutta muuten täydellisesti. Nyt saan kyllä vähän kehua itseäni, koska tämä oli tosiaan ansaittu juttu ja eka vitoseni (miten niin en ressaa koulusta liikoja :D?!) Joten loppujen lopuksi tänään englantilaisen filologian ilmoitustaululla komeili opiskelijanumeroni perässä numero 5 ja mulla teki mieli tanssia kotiin! Läpyttelin itteäni selkään ja mietin, kuinka ihanalta tuntuu onnistua vihdoin :) tämä oli ainoa asia, josta ajattelin, että pakko on saada se paras arvosana, koska minulla on siihen täydet valmiudet. Loppujen lopuksi papattamisenikaan ei ollut ollut liian häiritsevä tekijä. Olipa kiva tuntea itsensä taas pinkoksi pitkästä aikaa. Vaikka ei uskoisi, niin lukiossa olen vielä tehnyt lähes virheetöntä jälkeä kouluni kanssa.

P.S. Kannatan muuten tässä vaiheessa BB-voittajaksi Anniinaa. Onhan se tyhmä tyttö ja kaikkea, mutta ainakin se myöntää sen ja voi nauraa sille. Sitä kunnioitan. Ei mullakaan aina välähdä, mutta saapa ainakin muut siitä huvia :D meidän porukassa on aika paljon näitä hetkiä ja osaan arvostaa blondiutta :D lisäksi vaikuttaa aidolta ja höppänältä ja suurisydämiseltä. Ja tosi TV-linjalta vielä: haluan sen Kallen hittoon sieltä Idolsista. Jonkin verran löytyy tältä rintamalta sävelkorvaa ja musiikin tuntemusta ja hän on ylivoimaisesti heikoin kaikista!

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihanat farkut! :) Myös minä luotan siihen tunteeseen, että jos joku vaate jää vaivaamaan, se on kai sitten pakko saada! ;) Vielä yleisimmin harrastan vaatehankintojen suhteen sitä, että kun minulla on haussa joku tietty vaate, porhallan etsimään sitä juuri silloin, kun tulee tunne, että se voisi löytyä. Yleensä se on pitänyt paikkansa, se tunne, ja juuri se jota etsin, löytyy. :)

BB:stä minäkin kannatan Anniinaa voittajaksi. Häntä ei voi luokitella miksikään "perusblondiksi", jos sellaisia nyt ylipäätään on. Hän on jotenkin niin aito ja herttainen, suurisydäminen ja sympaattisen oloinen. Uskoisin hänen olevan sitä myös tosielämässä, sillä niin pitkän aikaa hän on ollut talossa sellainen kun on.

Katti kirjoitti...

Kivat farkut ;) Oma Elämäniloni kävi Jack&Jonesissa farkkuostoksilla viimeviikolla ja pulitti 90e niistä.Melko tyyriit ,mutta on ne kieltämättä hyvännäköiset!!
Kyllä mieluisat vaatteet valitettavasti vaan joskus on hinnoissaan.Itse myös ostan hinnakkaapaakin jos ihan nappiostos kohdalle sattuu!

Mitä tulee BB voittajaan,niin minäkin kannatan Anniinaa.Hän on jollaintapaa niin ihanan höpsö!! Hyväntahtoinen ja kultanen tyttö.

Anonyymi kirjoitti...

Mua Anniina ärsyttää paljon. Se on just semmoinen kenet haluaisin ulos kaveripiiristäni. Ehkä mä sitten vain olen tottunut siihen, että kaverini ovat nörttejä tai kiinnostuneet erityisen paljon luonnontieteistä tai social sciences jotta saadaan aina kunnon keskustelut aloitettua oli kyseessä sitten mikä aihe tahansa.

Mulla ei kyllä ole suurta suosikkia ollut koko BB-kauden aikana joten voihan se Anniina sen voittaakin. Ei siellä kukaan oikeen pinnalle ole noussut.

sho(e)paholic kirjoitti...

Verna: totta, mutta yleensä mun ei tarvis enää saada yhtään vaatetta :D mulla ei toimi tuo, että tarvin just jotain tiettyä, koska en silloin ikinä löydä sitä :( (kaikkea muuta kyllä...) Ansku on ainoa aito persoona tuolla talossa jälellä!

katti: ainoa, mikä mua pelottaa noissa hinnoissa on se, että noissa Onlyn, Jack&Jonesin ynnä muiden hintataso on kyllä kivunnut koko ajan, mutta tuotteen laatu ei. Ja anskusta olen samoilla linjoilla.

Ice, siinä olen samaa mieltä, että minua turhauttaisi Anniinan ilmeinen tyhmyys omana kaverina. Silti, kultainen tyttö :)

Anonyymi kirjoitti...

Ihanat farkut! Voisitko kertoa niitten hinnan niin voisin lopettaa niistä haaveilun? ;)

sho(e)paholic kirjoitti...

Nna, ne maksoivat 70e, mutta jos olet stokkan kanta-asiakas ja löydät ne OneWaystä, niistä saa 10e alennusta sellaisella etukupongilla, mikä tuli joulukuvaston yhteydessä. MUTTA TOISAALTA, jos rakastat noita ja ostasit ne jostain Karl Kanilta, niin hinta ois varmaan noin tuplasti - ainakin näillä lakeuksilla...