27. toukokuuta 2010

Tänään se jännitys päättyy!

En malta odottaa, että pääsen aukaisemaan Sen Jutun! Meillä oli Housuboyn kanssa haastattelu ja kuvaussessio MeNaisiin. Meidän juttumme on tuo "Minä ja mieheni lomailemme erikseen". Tämä juttu tehtiin joku hetki sitten, mutta en jotenkin uskaltanut sanoa mitään ennen kuin juttu oli varmasti lehdessä. Olin varma, että meitä ei hyväksytäkään :D Joko siksi, että olemme vähän liian reikäpäisiä tai siksi, että olemme liian tylsiä. Toimittaja (lapsuudenkaverini Viisufani) lähetti minulle tänään tekstarin, jossa kertoi, että meidän kappaleemme lehdestä ovat postissa ja perillä viimeistään huomenna. Jos ne eivät ole luukussa tänään, minun on ehkä pakko mennä ostamaankin yksi ja antaa se äitille sitten, kun olen sen lukenut. Siinä minun 15 minutes of Fame :D

Kaiken kaikkiaan on sanottava, että vietimme aivan ihanan päivän kirjoittajan ja kuvaajan kanssa! Jotenkin meidän tylsät arkirutiinimme saivat kivan piristysruiskeen ja nautimme tosiaan ulkoilusta, jolla oli vähän erilainen tarkoitus. Fiilis oli alusta loppuun asti rento ja hyvä ja viihdyimme tosi hyvin parivaljakon kanssa. Hyvä maku jäi suuhun ja olimme koko loppupäivän mielettömän hyvällä tuulella.

Sitä paitsi tuo oli sellainen päivä, että jouduin pesemään meikkini töistä tullessa, koska naamani oli kuivunut. Tultuani kotiin huitaisin naamanpesun jälkeen väriä naamaan turbovauhdilla ja erittäin hyvin tuloksin. Loput sudin autossa matkalla kuvauspaikalle. Olin oikein tyytyväinen. HUOM! en ole vielä nähnyt lopputulosta :D

Ai niin, lehdestä voi tsekata päivän asukuvan ;) joo olen tosi laiska kuvaamaan asuja tai mitään muutakaan, mutta johtuu kiireistä koulun kanssa. Vielä viimeiset jutut pitäisi saada valmiiksi ennen toukokuun loppua.

4 kommenttia:

Sky Mikaela kirjoitti...

Laitatko tännekin jutun ja kuvat (kuvan lehestä vaikka), kun minä en voi tuota lehteä ostaa :D. Eivät mokomat myy Hollannissa tuota.

Pia kirjoitti...

Ihana juttu ja IHANA KUVA! Oli pakko päästä ruokakauppaan ja suunnata ihmettelevä kummipoika kintereillä suoraan lehtihyllyille. Niin innoissani olin, että esittelin kummipojalleni saman tien, että "tässä on kumpan yksi ystävä poikakaverinsa kanssa..."... : D

Näytätte aivan ihanilta, todella! Mahtavaa, että pääsitte lehteen mukaan! Tässähän voi kohta sanoa olevansa "melkein sukua julkkikselle", vai miten sitä pruukataankaan sanoa.... ; ))))

Sateenkaari kirjoitti...

Onneksi olkoon lehtijutusta.
Pitaa tsekata,etta onko netissa luettavana.
Kivaa viikonloppua

sho(e)paholic kirjoitti...

Natjale: yritän jaksaa / muistaa/ viitsiä tässä joku päivä :D Housuboy voi varmaan tehdä sen puolestani, on pomppinut riemusta käytännössä seinille :D

Verna: Kiitos kaunis! Niin itse ainakin julistaisin olevani sukua julkkikselle, jos sinä olisit lehdessä ;D

sateenkaari: toivottavasti sinullakin oli ihana viikonloppu! Toivotan puolestani ihanaa alkavaa viikkoa! Netistä ei ainakaan toistaiseksi juttua löytynyt, mutta kyllä varmaan minä laittelen sitä tänne, jos kiinnostaa :)