1. kesäkuuta 2011

Day 23 - a song that you want to play at your wedding

I have two, that I absolutely want:



Tämä kappale siksi, että tämä on aivan täysin minun ja Housuboyn biisi. (Kuvittelen siis edelleen, että minua joskus kositaan ja tuleva sulhanen on juurikin tämä Housuboy, hih).


Tämä jälkimmäinen kappale alkaa vasta, kun siinä on ensin kohtaus Greyn Anatomiasta, mutta se täytyy olla juuri tuo versio, koska kukaan ei ole ikinä saanut esiintymisellään mulle tällaisia kylmiä väreitä aikaan. Tältä pitääkin näyttää ja kuulostaa, kun oikeasti laulaa rakkaudesta ihmiseen! Mulla on eräs kaveri, joka laulaa paremmin kuin yksikään tuntemani artisti, mutta ei ole koskaan paljastanut kykyjään julkisuudessa. Häntä haluaisin kuitenkin pyytää laulamaan tämän häissäni ja se olisi täydellistä.

3 kommenttia:

Ice kirjoitti...

Ihastelin tota Greyn anatomian biisiä jo silloin kun katsoin jakson. Tänään oon kuunnellut tuon varmaan 20 kertaa. Joka kerta menee kylmät väreet.

sho(e)paholic kirjoitti...

Sano jo muuta Ice! Mulla on se jakso imutettuna netistä ihan vaan siksi, että saan katella sitä aina sopivina hetkinä. Hitsi mie märsään joka kerta :D! p.s. Mie en pääse enää sun blogiin :(

Ice kirjoitti...

Höh mikset pääse? Vaihdoin urlia, että ehkä siks? Koita suoralla osoitteella, newgarnetice.blogspot.com. entäs jos klikkaat tosta mun kommentista mun nimestä?