16. tammikuuta 2009

Kuumeyskäjakivut


Kun tulen kipeäksi, se on minulle melkein kuolema ensin. Joka ikistä paikkaa särkee, en jaksa olla jalkeilla ja tunnen oloni todella huonoksi. Kuten tänä aamuna. Olin suunnitellut itselleni ihan loistoasun, johon liittyi uusi fiksu bleiserini, jonka löysin H&M hintaan 18fr. Mutta ei. Olo oli yksinkertaisesti liian heikko. Joten sen asun näette myöhemmin, kun olen voinut viedä sen ihmisten ilmoille. Se näytti kuitenkin ihanalta :)
Lisäksi olen löytänyt itselleni hanskat, kengät ja söpön laukkusen sekä villamekon, kaikki yhteensä alle 50e. Ihan oikeesti. Kaikki tässä alla on menkkahaukalta.


Nämä ihanat kaunokaiset avokkaat taas löytyivät liikkeestä nimeltä Bata. Ihania niittiyksityiskohtia!

Ostin vielä yhden neulemekon, koska olen niin vallan ihastunut näihin mekko ja sukkikset plus saappaat -yhdistelmiin. Helppo elämä, yksinkertasta ja suht nättiä. Joo ja sori, on ihan niin huoleton kuva, että jotain häpeää pitäisi tuntea ja tunnenkin. En vain jaksa välittää tarpeeksi. Oisin silti ehkä voinut ees suoristaa tuon neuleen...




Puhuimme eilen puhelimessa Housuboyn kanssa pitkästä aikaa (sori, äiti! meni sun laskuun!) ja oli helpottavaa kuulla, että siellä on kaikki hyvin. Itsehän kannan täälläkin kaikki maailman huolet mukanani ja se, että Housuboy sanoi, että nyt pitää olla itsekäs ja hyödyntää tämä aika, oli helpotus. Mun kuvamuisti näyttää bloggerissa täyttyvän todella nopeasti. Pitääkö mun tosiaan ostaa lisätilaa? Kertokaa te pitempään olleet eli viisaammat? Apu olisi tarpeen, kiitos :)

Shoppailu täällä on ihanaa. Täällä on tosi paljon kauppoja siihen nähden, että täällä on ihmisiä n. 30 000. Täällä on todella paljon merkkiliikkeitä ja todella iso tavaratalo. Löysin myöskin ihanat punaiset nilkkurit (sellaisia mulla ei vielä olekaan :D), ihanat housut ja kerrassaan ihanan, mahtavan drop-dead-gorgeous violetin käsilaukun, joka oli minulle ihan liian kallis :( Mutta voih, se oli niin ihana!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

En ostaisi lisätilaa. Laita kuvat johonkin nettikuvasaittiin (esim. www.photobucket.com) ja liitä blogiin koodeilla. Ainakin vuodatuksessa on semmoinen nappula siinä viestikentän yläpuolella, kun sitä painaa aukee semmonen pikkuikkuna johon pitää vaan laittaa kuvan url ja sitten painaa ok, niin se kuva tulee tekstiin. Olettaisin, että bloggerissa on myös tämmöinen mahdollisuus.

ziriliini kirjoitti...

Koitahan parantua. Ja todellakin... otat kaiken irti tästä kokemuksestasi!

sho(e)paholic kirjoitti...

Ice, kiitos :)! Minä (ei-niin-taitava-henkilö-koneiden-kanssa) yritän :)

Ziri: joo, nyt otan ihan rauhassa, että ei jää mitään jälkitauteja enää rassaamaan nauttimista :)

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa, että olet tiukasta budjetistasi huolimatta innostunut hieman shoppaamaan! Kokemuksesi siellä on kuitenkin niin ainutkertainen, että sinun kuuluukin ottaa siitä kaikki irti. Ja olet kuvassa juuri sellainen ihana vaalea suomineito kuin olemme tottuneet. Neulemekko on ihana, minä vain en noista villaisista mekoista juuri välitä, kun tuntuu, että niissä tulee kuuma... ; ) Neuletakit ovat sen sijaan minun heikkouteni. Bleiseri näyttää tosi tyylikkäältä, pitäisi itsekin hankkia uusi musta, kun olen hetken aikaa ollut ilman. Jotenkin huivit ovat ajaneet bleisereiden ohi minulla, mutta nyt voisi taas vaihteeksi hankkia sellaisen.

Kengät ovat ihanat! Juuri sellaiset sopivan koristeelliset ja kaunis malli. Onko siellä muuten samanlainen valikoima henkkamaukassa kuin täällä? Vai kenties laajempi?

Toivottavasti flunssa menee pian ohi ja olet taas elämäsi kunnossa! : )

sho(e)paholic kirjoitti...

Verna: minua ehkä taloudellisesti tukemaan joutuvat vanhempani eivät välttämättä ole samalla linjalla kanssasi, mutta arvostan tukeasi ;D

FLunssa on menossa ohi ja näyttäisin olevani taas oma kyyninen itseni. Toissapäivänä olin vain puolikuollut enkä jaksanut välittää :D

Menkkahaukka on aika samanlainen. Alusvaatteita on rutosti enemmän kuin muissa näkemissäni liikkeissä tai ainakin erilaisia juttuja ja kiva, että on otettu myyntiin täällä tosi paljon esim. sukkanauhoja, niitä vyöjutskia jne. Minustakin neulemekot ovat yleensä liian kuumia, mutta tämä on feikkineule :D ei niin lämmin eikä niin kutita. Äitinikin on suuri neuletakkifani.