8. heinäkuuta 2013

Häätanssit

 Viikonloppuna olimme katsomassa mallia omaan edessä olevaan elokuun juhlaan ystäväpariskunnalta. Matkasimme opiskelukaverini häihin muiden opiskelukaverien kanssa ystäväni Päivänsäteen autossa. Olimme vuokranneet mökin pe-su Samperin Savotasta, missä häitä myös tanssittiin. Olipahan mahtava reissu!
Olin jo ajatellut, että vedän överit herkkujen suhteen, jos alan siellä kieltämään itseltäni mitään. Ainoa asia, mistä ehdottomasti kieltäydyn tässä vaiheessa on alkoholi. Se on minulle vain niin sairaan helppoa jättää pois. Mitä järkeä on juoda pari? Ne voi aivan hyvin olla myös juomatta. Ja ei, älkää vihjailko, että näytän olevan raskaana, koska siitä ei tosiaankaan ole kyse, vaan siitä, että alkoholi sekottaisi kroppani (ja pääkoppanikin) täysin ja kalorit olisi niin helppo kipata kurkusta. Olen siis pitäytynyt vedessä ja Pepsi Maxissa.
Buffet oli aivan mahtava ja oli helppoa mennä kohtuudella, kun tarjolla oli salaatteja, kylmäsavuporoa ja ylikypsää hirveä. Tiesin heti, että kaloriövereitä ei näillä vedetä ja olin helpottunut. Söin normaaliruoan ja maistelein VÄHÄN kakkuja. Olin todella ylpeä itsestäni, että nautin ruoasta oikeasti, en ahminut ja lopetin ajoissa. Ainoa turha syönti tuli täyslihamakkarasta illan hämärässä, mutta tämä on ainoa harmin aihe. Paino ei kuitenkaan ollut noussut ja mitat ovat pysyneet lievässä laskussa. Aion tämän viikon jälkeen kirjoittaa uudet mitat (kuvia en taida haluta ottaa).

Tässä siis minun ja Surusilmän edustuskuva, joka on otettu juuri ennen häihin lähtöä. Pakko sanoa, että R-A-K-A-S-T-A-N mun asua. There, I said it. Onpa se leuhkana. Nuo kengät on Aldosta ja mekko on Oasikselta. Loppuillasta tosin hain mökistä valkoiset pitsitennarini jalkaan ja huijasin vähän, hihi!


Ilta meni erittäin leppoisissa merkeissä. Tästä tuli minun iltani lempiotos, sillä siinä jotenkin kuvastuu meissä kaikki. Me ollaan vain niin onnellisia yhdessä tällä hetkellä, ja Surusilmä vain on minun tukeni ja turvani kaiken muun ihanan lisäksi. Ja tykkään, että sormuksetkin näkyy :)

Sormuksista muuten vielä sen verran, että sain perjantaina sellaisen neronleimauksen, että entäs jos sulattaisin oman ukkini kihlasormuksen uudelleen itselleni ja istuttaisin siihen vain kiven - tästä tulisi minulle korvaamaton vihkisormus. Surusilmä oli idean kannalla alusta asti, joten nyt vain selvittelen asiaa.


Tänään töissä onkin sitten tuo sama bleiseri päällä, mutta hieman eri yhteydessä. Olen niin tyytyväinen siihen, että vaatekaappini alkaa olla siinä kunnossa, että voin melkein luottaa mihin tahansa vaatteeseeni, vetää sen päälle ja sen näyttää hyvältä! Nyt vain aion viedä ne loput turhat kirppikselle, en jaksa tuota turhaa tavaramäärää. Tässä alla kuvassa piti ennen kaikkea näyttää minun ihanaa Cubus-korua, olen niin rakastunut tuohon!


Ihanaa alkavaa viikkoa!

p.s. minä en tänäänkään saanut aikaan mennä aamulenkille, joten treenit ovat tänään kovat. Argh! I am not a morning person! Se olisi rasvanpolton kannalta niin parasta. Mutta täytyy olla itselle armollinen: en jaksanut, koska valvoin Surusilmän kanssa päästyämme vihdoin kaksin ja tämä aika on toisinaan vähintään yhtä tärkeää kuin tuo minun fyysisen kunnossapidon puoli.

Ei kommentteja: