10. heinäkuuta 2013

Häämeikkipohdintaa

Olen todella paljon nyt viime aikoina pohtinut häämeikkiäni. Olen jo ostanut esim. tämän, jonka toimitusta vielä odotan:

Lisäksi tänään tuhlasin saman firman primeriin, joka on huippua kamaa. Ihan todella paljon mietin, että miten tekisin oman meikkini. Mulla on LilyLolon mineraalimeikki, Joe Blascon peiteväri (peittää ihan mitä vaan) ja ohessa olevat tuotteet. Edelleen etsin maskaraa, joka olisi hyvä. Estee Lauderia minulle on suositeltu vedenkestävistä, mutta en haluaisi kaikkeen niin panostaa. YLEENSÄ, huom! yleensä minun ripseni kyllä näyttävät ihan näteiltä, jos vain saan kohtuuhyvän ripsarin käyttööni. Kunhan se nyt vain pitää lupauksensa vedenkestävyydestä, olen nimittäin sellainen märsääjä! : D

Olen meikannut siis itse iät ja ajat. Ekat kokeilut oli varmaan jo neljännellä luokalla ja kouluun meikkasin jo kuudennella ripsarin ainakin. Seiskalla aloin meikata kunnolla. Ainoa huolenaiheeni on iho: sille pitäisi luultavasti nyt ostaa primer, kunnon meikkivoide ja "fixing spray". Lisäksi haluaisin ehkä kuultopuuterin ja syväkosteuttavan seerumin. Ja siinähän niitä jo onkin!

Sen lisäksi olen myös tehnyt muita hankintoja. Itse asiassa vanhempieni oli tarkoitus ostaa minulle tämä ylläoleva luomivärisetti ja pienten väärinkäsitysten ansiosta sain Pariisintuliaisena tämän:


Kyseessä on siis setti, jossa poskipuna, aurinkopuuteri ja korostusväri. Pigmenttiä on tosi paljon ja se oikeasti PYSYY. I love it! Ihana virheostos!

Tänään mennäänkin sitten sormuskauppaan suoraan töistä, en malttais oottaa, jaiks!

Kuinka moni teistä on tehnyt itse oman meikkinsä? Onko täällä ketään sellaisia? Kun itse en osaa kuvitella itseäni meikkaajan tuoliin, se on tuhokallista ja vie aikaa enemmän kuin tehdä se itse kotona samalla, kun kampaustani laitetaan. Sitä paitsi rakastan meikkaamista, se tuo itselleni aina todella hyvin juhlan tunnun. Olenkohan nyt ihan reikäpää? Kaasot ja perheenjäsenet on kuitenkin valjastettu vaikuttamaan koemeikkiin, minulla on kolme eri ideaa, jotka toteutan ja kysyn mielipiteet.

Dieettiasioissa sitten  niin: se etenee! Tänään on ollut hieman hankalaa istunta maanantain tehoreenin jäljiltä. Ja tänään mennään takas salille, jep jep! Ihan hirvee motivaatio pusertaa nyt kunnolla läpi! Joku kehu mun työntekoa salilla sillon maanantaina että miten ihmeessä jaksat tommosta ja minä (crosstrainerissä ROIKKUEN) puuhkutin että pakko. Ja niin onkin. En jaksa tehdä tätä puolitiehen ja sitten joutua tekeen uusiks. Että tällä motivaatiolla!

Ei kommentteja: