23. maaliskuuta 2009

Packing no 1

So at this stage I get to see how much is too much of stuff to be taking back home. I think I'm calling SAS if the flight is full :D if it is, I'm screwed. If not, they usually let you get away with extra weight. My host family moves on Wednesday and I'll be going to stay with my coordinator. This is one thing I'll be getting rid of:
Joten tässä vaiheessa näen, kuinka paljon on liikaa tavaraa otettavaksi mukaan kotiin. Taidan soittaa SAS:lle, onko lento täynnä :D jos se on, olen lirissä. Jos ei, ne yleensä päästävät sut menemään parin ekstrakilon kanssa. Isäntäperheeni muuttaa keskiviikkona ja mie menen koordinaattorini luo. Tässä yksi juttu, josta hankkiudun eroon:
Shoes// kengät Andiamo
Size// koko 37
Colour as seen above more or less correct //väri kuten yllä suurinpiirtein todellinen

If anyone wants to save them, give me a holla and pay the posting from Switzerland (might be even cheaper than inside Finland) and I'll give them away gladly. Nothing wrong with them but I just can't find a way to use them. I used them 3 times maybe.

Jos joku haluaa pelastaa nämä, huutakaa ja maksakaa postikulut Sveitsistä (saattaa olla halvempaa kuin Suomen sisällä) ja annan ne menemään ilomielin. Ei mitään vikaa, mutta en osaa käyttää näitä. Käytin ehkä kolmesti.

Don't think this is gonna spark a lot of enthusiasm but it's a shame to be throwing them away.
En usko, että kukaan kovin innostuu, mutta säälittää heittää ne menemään.

2 kommenttia:

Sateenkaari kirjoitti...

İhanat kengat pois heititkin. On varmaan mukava paasta kotiin pitkasta aikaa

ziriliini kirjoitti...

Sho(e)paholic... minä haluan nuo kengät jos ne sulla vielä on! IHANAT! Ja on muuten juuri kokonikin. Juuri itsekin kattelin omia kenkiäni ja totesin, että ei hiivatti... kevät tulee ja minulla ei ole KENKIÄ! Siis oikeasti! mitä olen oikein miettinyt, kun olen muuttopakkausta tehnyt!? Olen hävittänyt siis oikeasti varmaan KAIKKI ihanat kenkäni! (okei... aikanaan koiranpentu kyllä karsi valikoimaani runsaasti, mutta nyt minulla on vain parit kevääksi sopivat kengät, joten iskee pikku hiljaa pieni PANIIKKI!)