1. lokakuuta 2008

karkkia, shoppailua ja iltajuhlat

Rankkaakin rankemman kahden luennon jälkeen lähdin kaupunkiin hakemaan Housuboylle synttärilahjaa (Onnea kulta!). Päädyin sitten ostamaan Simpsonit-sarjakuvakirjan :) kahdestakin syystä: 1) Herra on fanaattinen Simpsoni-fani 2) minä haluaisin, että hän lukisi enemmän :D lahja laitettiin mulle nätisti pakettiin :)




sieltä suunnistin alusvaateosastolle ja löysin nämä ihanuudet.

Olen hulluna kultaisen ja valkoisen yhdistelmään. Tässä tapauksessa epäilin ehkä kolme sekuntia. Ja nuo olivat älyttömän halvat: vain kolmekympiä yhteensä. Naisten osastolta löytyi nyt se ihana katkaistu jakku, jota olen metsästänyt iät ja ajat (anteeksi upeat kuvaalahjani):


Tiedostan myös tuskallisen hyvin, että tarvin kuorinta-aineen kasvoille. Joten kipitin alakertaan kosmetiikkaosastolle. Juteltuani hetken Biothermin konsultin kanssa sain hänet tarjoamaan ilmaistesteriä kotiin Biopur-sarjasta, joten sitä sitten kokeillaan tänään. Olen edelleen katkera, että Acnopurin teko lopetettiin! Se oli minulle aivan unelmamössöä! Sitten ostin tarjouksesta sen Ciliniquen ihonhoitosarjan ja nainen laittoi mulle mukaan vielä jonkun anti-blemish -sarjan testerit mukaan, hihhih ;)! KOlmisarjan rasva on überihana!

Shoppailemassa ja luennolla käytiin näillä.
Siinä ne vatsamakkarat taas on :( noh, ainakin teillä muilla saattaa olla parempi olo omasta kropasta :D seistessä tilanne ei ole todellakaan noin paha (selittää ne hiihtäjätkin). Onneksi huomenna pääsee kotiin ja liikuntaa on viikonloppu täynnä! Ja ei ole mitään mahdollisuuksia shoppailla! Jei! Farkut on Vilan (10e löytö) ja T-paita Your Facen, kuten huivikin. Nahkatakin olenkin näyttänyt jo kerran<3


Tässä vielä se karkkihaaste Tiitiltä. Sen jälkeen ohjelmassa on ESN city rally vaihtareitten kanssa ja ilta Onnelassa :)


ALoitetaan ylhäältä: Eka punakultainen on toffeeta. Ah ja huoh! Rakastan pehmeää toffeeta, sitkasta toffeeta ja ennen kaikkea lakritsitoffeeta. Makuunista ei saa lakritsitoffeeta, mutta Ruotsista Candy WOrldista saa ja olen koukussa niiden ralliruutukarkkeihin ja lakuneliöihin. Sitten on Dumlet, koska mitä ne ovatkaan? Aivan, toffeeta! Mansikkaremmit ovat nam! Ainoat remmit, jotka kauhon pussiini ovat mansikkaa. Alla on lakukaloja, joita olen syönyt penskasta asti. Ne ovat edelleen hyviä. Keskellä olevat lumipallot ovat parhaita, JOS ne olisivat pehmeitä (mutta nykyään saan nykyään vaan kaivella niistä irti hampaideni paikat...) ja tapanani on ottaa aina pari mansikka- ja banaanityynyä, koska ne ovat jo niin klassikoita. Ai niin ja olen nyt ollut Housuboysta erossa kolme viikkoa, joten miten tämä tyttö suhtautuu koti-ikävään? Ottaa alitajuisesti pari Housuboyn lempikarkkia mukaan, koska niin hän aina kehottaa kotonakin tekemään. Ihan pikkasen säälittävää. Huomenna pääsen onneksi kotiin :D

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olipas mukava lukea shoppailustasi! Tuli sellainen olo kuin olisin itsekin ollut mukana. :) Alusvaatteet ovat ihania. Ja kulta-valkoinen -yhdistelmä kuulostaa hienolta. Minulla on yhdet pöksyt, joissa on kultainen printti... Valitettavasti noiden settien hankkiminen tahtoo tulla kalliiksi, koska en löydä kunnon rintsikoita muualta kuin alusvaateliikkeestä. Olen kranttu merkin suhteen nimenomaan rintsikoissa ja kaikista liikkeistä ei niitä löydy. Olin vuosikaudet cossardin käyttäjä ja olin todella hajalla, kun niiden mallisto on kadonnut melkein joka paikasta. :(

Näytät kuvassa tyrmäävältä; hymykin on löytynyt! Ja tottahan toki, koska pääsit shoppaamaan. Siitä me naispuoliset eläjät saamme ajoittain pientä lisäpilkettä silmäkulmaan! :)

Katti kirjoitti...

Tuo Cliniqin kasvovoide on todellakin ultimate ihana!!!!Itsellä on siitä jo vuosien kokemus.Oli muutama vuosi väliä kun en sitä käytänyt,mutta sain JOULUPUKILTA viime jouluna ison pumppupullon sitä AAh!Kyllä Pukki tietää :)Sitä on vieläkin n.1/4 jäljellä.Joten on se tottavie hintanasa väärti.Stocca ja sokos joskus hemmottelee asiakkaitaan kantistarjouksilla näistä tuotteista.

Olet muuten tosi kivan näköinen"pakkaus"Tottavie sinulla on silmää pukeutumiselle ja tuo kuva on oikein onnistunut otos sinusta,siinä on "luonnetta"

Mukavaa lokakuuta!(mitä minä inhoan vaikka olenkin lokakuun"tyttö"!!)

sho(e)paholic kirjoitti...

Verna kiitos taas :)! Minustakin Gossard on ihana merkki ja Kemissä on liike nimeltä Svea Aalto, joka myy kyseistä merkkiä ainakin muutamia malleja edelleen. Hinta on vain huimaava :D minä olen myös tosi kranttu rinstikoiden suhteen. Niiden täytyy olla oikean malliset ja oikean kauniin :)

Katti eilen aloitin tuon käytön uudeleen ja nyt on 125ml pullo, oih tätä luksusta. Korppukohdat katosivat kasvoista välittömästi! Kiitos tosi paljon kohteliaisuuksista :)! Saisinpa itsekin joskus näitä tuhokalliita kosmetiikkatuotteita jouluna ettei aina itse tarvisi kituuttaa. Opiskelijan on pakko miettiä, mihin luksukseen törsää vai voiko tehdä sitä ollenkaan.

tiiti kirjoitti...

hämmennyn edelleen tuosta täysin suklaattomasta karkkipussista, mutta toffee saa kannatusta multakin :D

sho(e)paholic kirjoitti...

Tiit, tiedän, minussa on jokin todella pahasti vinksahtanut joskus :D