4. marraskuuta 2008

Tekniikan ihmelapsi

Huonot uutiset ensin: kamerani on rikki. Kaikki meni näin: aloin ronkkimaan muistikorttia, tungin sen takaisin väärinpäin ja hajotin kortinlukijan. Isä yrittää ehkä korjata sen viikonloppuna. Kuitenkin tämän hiljaiselon jälkeen minulla on teille paljon asiaa ja ne kaikki muut ovat kivoja juttuja :)

Ensinnäkin torstain Halloween/synttäribileet menivät hilpeissä merkeissä. Olen niin elementissäni näiden avoimien opiskelijoiden kanssa. Mukana oli ausseja, italiaanoja, saksalaisia ja jenkkejä sekä yksi irkku ja ranskalainen plus pari belgialaista ja kanadalainen. Tässä olen synttärisankarin kanssa. Se sika oli raiskannut maailman täydellisimman punaisen nahkatakin, jonka oli löytänyt kirpparilta viidellä eurolla, ja silponut takin selkämyksen naamioonsa! Minä pidättelin itkua...Minun asuni siis on tällainen:nenä on vähän kärsinyt ja tupeeraus lässähtänyt. Meikki on tehty Sinooperin maskeerausmaaleilla.

ja näin leikitään kameralla..Tässä näkyy säärystimet, häntä ja sortsit, jotka on tehty tekonahasta, kuten yläosakin. Myöhemmin laitoin käteen vielä hanskat ja karvaiset "rannekkeet", jotka asuun kuuluvat. Artesaani-siskoni on tehnyt asuni penkkareihin ja se sai tuolloin erittäin paljon kehuja, mutta tämä on säälittävä kyhäelmä siitä versiosta, jonka olen tuolloin leikannut saksilla päältäni :D

Oli ihanaa puhua enkkua normaalitilanteessa ja luontevasti. Sain tosi paljon kritiikkiä brittiaksentistani, mutta tokihan se on aivan odotettavaa, kun keskustelukumppaneina on äidinkielenään englantia puhuvia oppilaita, joiden aksentti ei tule briteistä ja kuitenkin kaikki tapahtui hyvässä hengessä. Seurueessa oli eräs vanhempi aussityttö, jonka käytös oli vähintään pelottavaa. En ollut koskaan ennen nähnyt tätä lissua, mutta heti alkoi piiskaamaan mua perseelle ja kehumaan, kuinka seksikkäät sortsini ovat. Takamus hellänä kävelin kotia enkä voinut ymmärtää, mistä oli kyse. Oli kyllä aika nolo tilanne silti.

En halua tehdä maratonpostausta, joten laitan huomenna kuvan täydellisestä mekostani ja asusta, jonka aion laittaa pikkujouluihin - ne ovat ihania! Ja löysin myös ihanimman laukun ikinä. Kuulin myös, että violettin on tyylitajuttomien väri ja allekirjoitan omalta osaltani. Siskoni artesaani lohdutti minua sillä, että violetti sopii minulle. :) Tässä asu vielä loppuviikolta.
Housut ONLY
Kengät H&M
Violetti toppi One Way
Valkoinen toppi GLAM.
Neuletakki H&M

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana kisumirri -look! :)

sho(e)paholic kirjoitti...

kiitti verna :D

Super-N kirjoitti...

hihii, mä just julistin violetin uudeksi lempivärikseni :) mulla on jopa munakoisonlila divaani suomessa. Mut eissemitään, mä meen tällä tyylillä :)

hirmu kivanoloset bileet sulla ainaki on ollu! nautihan opiskelijaelämästä täysillä!

Rhia kirjoitti...

Tommonen kansainvälinen meininkin on hauskaa. Englannin puhuminen on hauskaa myös, teen sitä jokapäivä mieheni kanssa =) ja mä voin sulle vakuuttaa että brittienglanti on NIIIIIN paljon parempaa kuin aussi- tai jenkki-versio.
Se sinua piiskannut aussityttö taisi olla vähän naisiinpäin hurahtanut =) sellaista sattuu. Yhdellä entisellä luokkakaverilla oli naispuolinen kaveri joka puristeli vapautuneesti muiden naisten rintoja =P

sho(e)paholic kirjoitti...

Ninjotska: mulla on ollut se aina, mutta rakastan muotijumalia, kun saan nyt pitää/ ostaa sitä kaikkialta :D Täälä nautitaan opiskelijaelämästä (tällä viikolla ei ole tenttejä, että elämääkin tiedossa, jeij!)

rhia: ilmottauduin juuri lausumiskokeeseen, jossa sitten nähdään minne asti meikäläisen puolentoistavuoden pronu-harjotuksilla mennään. Saa nähdä, että miten sitten, mutta itekin rakastan brittienkkua jostain syystä. Mun ukki oli ennen ihan nero siinä ja ennen juttelin jo 10-vuotiaana sen kans aina. Nyt ukin terävin reuna on aivoissa ruostunut, joten ei enää avuksi ole :( Ja se aussityttö kyllä seurusteli jne. mutta oli aika aggre kännissä muutenkin. Tiedä häntä :D