12. marraskuuta 2008

Laiskuuspäivä ja karman laki

Jos olisin tiennyt, että karma puree näin pahasti perseeseen siitä hyvästä, että vittuilin vanhemmalle ihmiselle, niin olisinpa jättänyt sen tekemättä. Nimittäin På Gränsenin avajaisissa Torniossa joku mummo etuili meitä muutenkin pitkässä Subwayn jonossa ja auoin turpaani aika lahjakkaasti siinä vaiheessa, kun mummo ei suostunut edes huomautettuamme asiasta kohteliaasti siirtymään jonon hännille. Yleensä en ikinä soita suutani vanhemmalle ihmiselle millään tapaa, mutta nyt kyllä piilopottuilin aika paljon. Joka tapauksessa ensin meni kamera, sitten tietokoneeseen tuli virus, jonka takia joudun asentamaan Windowsin uudestaan ja nyt hajosi digiboksi. Ja mikä päivä tänään on? Greyn Anatomia -päivä. Että pikkasen myötäsääliä olisin nyt vailla. Anyone? Naapurin poika (opiskelukaveri) lupasi, että lainaa mulle kaapelia, että nähdään onko se siitä kiinni, mutta epäilen, että boksi vain sammahti. Ei siinä mitään muuta, mutta kun telkkarista tulee juuri tuo GREYN ANATOMIA! Ehkäpä rakas kaverini ottaa minut myös luokseen tunniksi katsomaan hänen telkkariaan. Jos mulla löytys vielä naisellista vetovoimaa (tai jos ollaan realisteja ja lupaan pitsan sille siitä hyvästä). Eilen oli kuitenkin laiskuuspäivä, koska olin eilen niin yksinkertaisella päällä, että päälle eksyi vain nämä vaatteet. Tästä kuvasta myös näätte, miten ihminen saa itsestään vielä astetta pullukamman näköisen työntämällä vatsaa tökerösti eteenpäin. Eipä musta tulis huippumallia kuitenkaan tällä lyhyydellä. Hiukset jaksoin sentään laittaa ja heti tulia kaverilta kommenttia: "Ethän sä yleensä pidä hiuksias auki olleskaan, ethän?" Feeling guilty? me?


Neulemekko: b.young
Kiiltoleggingsit: GT
Nilkkurit: Bianco Footwear

Meikkiä ei riittänyt juuri nimeksikään muualle kuin pohjaan, sillä tuli kiire ja laiskuus. Mutta illalla paikkasin ja kävin reilun tunnin lenkin, jeij! Tänään sitten Menin muka vähän yrittämään jotain, kun siellä lipastolla oli abipäivätkin ja kaikki. Löysin ton paidan kaapista, enkä tosiaan edes muistanut, että mulla oli toi. Sisko sanoi joskus, että en saa pitää sitä, kun näytän lihavammalta. Nykyään se ei enää tee samaa efektiä (johtuiskohan siitä, että nyt se peittää ne ylimääräset, kun ennen se peitti sen, että olin hoikka?)


Hame: Mick's
Sukkikset: Lindex
Paita: H&M
Kengät: H&M (taas nää)
Ja toi on muuten oikeestikin pussi, joka tohon kankaaseen tuli tossa sivuprofiilissa... Meitsin lähtee nyt lukemaan tenttiin. Lainaan Jonnan sanoja: opiskelu häiritsee ankarasti vapaa-aikaani. Ja sitten ehkä illalla kylään, että saisin tän perkeleen tv-riippuvuuteni tyydytettyä. Miten hitossa pärjään kolme kuukautta Sveitsissä :D?!

P.S. Sveitsiin lähtö 6. - 9.1. ja siellä hiihtoloma (ah, ALPEILLE!) maaliskuun eka viikko. Koordinaattorilla on kaksi mun ikäistä tyttöä, joista toinen voi (hänen sanojensa mukaan) opastaa hiihtämisessä ja laskettelussa ja toinen yöelämässä :D jees jees. Äiti parka :D

6 kommenttia:

Sateenkaari kirjoitti...

huippumallista en osaa sanoa mitaan, mutta valokuvauksellinen kylla olet. etta hiukan treenaamalla voisi tullakkin aivan mita vaan.
olen itsekkin "mummo".ihan oikeastikkin. mutta kylla on monta kertaa siepannut kaupan kassalla suomessa se vanhempien ihmisten etuilu. ja jos menee huomauttamaan, niin siita ei hyva seuraa. ja kaikista eniten juuri vanhempi vaestö kayttaa "kyynarpaataktiikkaa" hyvakseen. olen monasti ollut paikalla, kun joku nuori sitten saa syyt niskaansa vanhemman tallaisesta kayttaytymisesta. olen myös tallaisen nahdessani avannut suuni. naurattaa vahan, kun ajttelee, etta eikös vanhempien pitaisi olla esimerkkina nuorisolle. eika painvastoin.

ziriliini kirjoitti...

Mummelit ovat kovia etuilemaan. Tosin eilen illalla näimme välitauolla suomalaisesta näkövinkkelistä harvinaisemman tapauksen... tytöt eivät ymmärtäneet, että heidän tarvitsee jonottaa vessaan, joten istuivat vain penkeille. Siinä ehti jo pari vanhempaa rouvaa astella jonon jatkoksi, enne kuin tytöt hoksasiat, että jos meinaavat päästä joskus sine vessaankin asti, niin ei auta kin seistä jonossa.

tiiti kirjoitti...

haha, don't mess with mummo :D mäkin oon kehittänyt kaikennäköisiä kuvaustaitoa, mm. kaulanlyhennys- ja jalkojentöppöystekniikat. ja onnea sveitsin johdosta :)

Anonyymi kirjoitti...

Kylläpäs sinulla on nyt ollut vastoinkäymisiä. Ymmärrän tuskasi Greyn Anatomian takia ja toivon, että pääsit katsomaan sen. Voi meitä ko. sarjaan koukkuun jääneitä. ;)

Ja taas toistan saman asian... Olen yhä edelleen näiden ihastuttavien valokuviesi jälkeen sitä mieltä, että olet hyvin kaunis nuori nainen. Nimenomaisesti naisellinen nainen, juuri sopiva ja sopusuhtainen. Saa muuten Housuboy pitää varansa, etteivät miehet niele sinua siellä Sveitsissä... ;)

sho(e)paholic kirjoitti...

sateenkaari: kiitos paljon :) Joo siis miehän treenaan aika paljon, mutta sitten taas syön väärin. Se ongelma on siinä, että tiedän, että pystyn tiputtamaan ne kilot koska vaan, mutta tiedän, että se tekisi mut kiukkuiseksi. Joten käyn juoksemassa, salilla, sählyssä ja tanssissa ja syön väärin, koska tiedän, että jos pudotan viisi kiloa (, johon menisi korkeintaan kaksi kuukautta mulla) niin olen takas ihannepainossa. Ja tuosta kyynärpäätaktiikasta olen samaa mieltä. Olen aina kunnioittanut vanhempia ihmisiä, joten minulla on suuri kynnys alkaa "urputtamaan" ja olen yleensä hiljaa. Viime aikoina on kuitenkin alkanut jurppimaan se kunnioituksen vaatiminen, kun ei saa ikinä samaa takasin.

Ziri: totta. Mutta tuo on ihan ymmärrettävää, että jonossa on oltava, että kaikki tajuaa sen :D

Tiit: Kyllä mullakin varmaan vielä kehittyy lisää. Olen vasta aloittelija näissä asujutuissa ;D Kiitos onnitteluista.

verna: Telkku toimii taas ja vika oli taloyhtiön antennissa. Oli kuulemma valituksia oikein tulvinut :D Ja sisko laitto mulle sen Greyn ANatomian digiboksiin, joten no harm done :) olen liian koukussa! Ennen katsoin sarjaa etukäteen netistä, mutta nyt en enää löydä samalla tavalla niitä linkkejä. Ja kiitos kehuista, mutta enpä luule, että hirveästi huomiota saan koulun opettajanhuoneessa ;D olen ihan täysin varautunut siihen, että viikonloppuni ovat aika tylsiä ja vähemmän ehtii mitään koulun ulkopuolisia kontakteja muodostella. Hih, mulla oli muuten joskus unelmana, että löydän ihanan ranskalaisen miehen ja meen sen kanssa naimisiin ja muutan ranskaan :D ehkei sentään...

Anonyymi kirjoitti...

Saat multa linkin uuteen paikkaa jos haluat, laitan vaikka sähköpostilla sitten. Muistaakseni me käytettiin samaa, kun kirjoitit helmiblogeihin siitä joskus mutta sehän sulkeutui. Sen pitäisi toimia nyt mutta eri päätteellä. Ja sitä mä nyt en muista. Mutta toinenkin löytyy.