5. marraskuuta 2008

Ei kiitos, The Mekko, The Laukku ja Greyn Anatomian paluu

Tänään olin liikkeellä Partiopojan kanssa ja kävimme subeilla. Sen kunniaksi, että minulla ei ole kameraa, tein täydellisen kauniin ja onnistuneen arkimeikin ja valitsin kauniin asun päälleni sekä laitoin hiukseni kivasti. Ja se on paljon se, sillä minähän kuulun niihin harvinaislaatuisiin naisiin, jotka eivät ole tyytyväisiä ulkonäköönsä...

Luin lauantaina Parhaalta Ystävältä pöllimäni Anna-Leena Härkösen Ei kiitos -kirjan.
Kerrankin saan kehua hänen kirjaansa! Tämä kirja oli parasta Häräntappoaseen jälkeen Härköseltä. Jotenkin tunsin koko kirjan ajan tämän päähenkilön turhautumisen tilanteeseen ja toisaalta tajuaa tilanteen vaikeuden ja toisen henkilön vaikean olon ja masennuksen. Lisäksi Härkösen kirjoitustapa on välissä ihan loistavan sarkastista. Ahmaisin kirjan illan aikana ja palautin sen jo sunnuntaina takaisin.


Sitten kaikista lempparimpaan asiaani: Tässä on se mekko, jota olen himoinnut siitä asti, kun se ilmestyi GT:n mainoksiin katujen kulmissa. Nelliinakin hankki sen ja kaikista Gina Tricot'n liikkeistä koot olivat jo loppu, joten toivoin ja toivoin, että mekko löytyisi Torniosta. Minä olin onnekas! Hyppelin innoissani ympäri kämppää tässä mekossa ja noissa täydellisesti yhteensopivissa korkkareissani ja mietin, että missä hitossa minä tätä käytän?!


Noh, onhan sieltä pikkujouluja tulossa...

Ja sitten se ihkulaukku, joka sopii takkiini kuin ketsuppi ranskalaisiin. Ja olin muuten juuri herännyt päikkäreiltä ennen kuin aloin räpsiin näitä kuvia :)


Paita GT
takki Vero Moda
laukku Aleksi 13
housut MicMac

Ja nyt, rakkaat lukijat, haen ämpärillisien Ben& Jerry'siä, pussillisen munkkeja ja yhden Frödingen Mud Caken ja LIHON katsellessani Greyn Anatomiaa!

Ai niin! Polka Dotsilla ja Buttermilk Bisquitsilla on ihanat arvonnat! Linkit oikealla :)

8 kommenttia:

Jonna kirjoitti...

Äääh, ei saa puhua Ben&Jerrys jäätelöstä! Tekisi nyt melkein mieli tehdä pikaspurtti tonne puolentoista kilsan päässä olevaan cittariin:D

Ocean kirjoitti...

Ootpas kaunis tuossa mekossa :)

Anonyymi kirjoitti...

Tuo mekko on aivan IHANA! :) Ja sopii sinulle kuin nenä nassuun... :) Minullakin oli juhlahetki illalla, kun kauan odottamani Greyn Anatomia jatkui jälleen. Minä tosin mussutin kuivattuja taateleita... :)

sho(e)paholic kirjoitti...

Jonna: eikö sen kalorimäärän ois jo sillon melkein kuluttanut, kun kävelis kolme kilsaa hakeen sitä. Eikö niin ;D? No joo.. ainakin jos kävis kolme reissua juosten :D

ocean: kiitos paljon! :)

verna: kiitos paljon :) Eikö ole ihanaa, kun saa taas menettää elämänsä kaiken muun merkittävän ja tuijottaa tuota ah-niin-ihanan-tyhjänpäiväisen-koukuttavaa sarjaa?! Ja olit kuitenkin parempi ihminen ruokiesi puolesta :D, mutta en sitten syönytkään oikeastaan mitään, kun mud cake oli loppu, munkkeja söin yhden ja jätskiä ehkä kolme lusikallista :D

Anonyymi kirjoitti...

Mä katon Greyn anatomiaa jenkkiaikataulussa. :D Parempaa on vielä tulossa. :D

Mä en ole ikinä maistanut Ben&Jerry's jäätelöä. Liian kallista. No ei se nyt niin yltiökallista ole, mutta ei siellä oikein ole hyvää makuakaan. Tai ainakaan tuossa lähi citymarketissa ei ollut mitään kovin houkuttelevaa makua. Enkä halua ostaa kovin usein jäätelöä, koska sitten se tosiaan tulee syötyä sen seuraavan 24h aikana.. :S Ei jokaviikkoista herkkua siis. :D

Sateenkaari kirjoitti...

heips pitkasta aikaa. tanaan huomasin ilokseni, etta gloggarit on avattu taalla turkissa. paasen taas lukemaan sinunkin juttujasi.
tuo mekko sopii sinulle tosi hyvin. kaunis.

tiiti kirjoitti...

tuo mekko on kyllä niin nätti ja voi vitsit miten hyvin sopii sulle (ja minä ilmeisesti kuulun nykyään selkärangattomiin, koska hankin sen itsekin.

sho(e)paholic kirjoitti...

Ice, olen nähnyt pari jaksoa jo noista ennen kuin mun luottosivustoni lakkas postaamasta linkkejä, joita miekin voin availla. En viitsi imuttaa niitä, kun siinä menee aikaa ja mun kone toimii vaan tosiaan tolla ulkoisella pöytätuulettimella :D Ja mun lemppari on Vanilla Toffee Crunch ja Strawberry Cheesecake. Seukiks maistan sitä Cookie Dough'ta :) en voi syödä paljon, koska mullon laktoosi-intoleranssi :D

Hei sateenkaari, kiva että pääsit käväsemään :) Kiva kuulla taas sinustakin :) olen liian vähän kerinnyt lukemaan Helmen/kenenkään muunkaan kuulumisia, mutta ensi viikolla parannan tapojani, koska minulla ei ole suurempia velvollisuuksia tehtävänä. Ja kiitos kaunis kohteliaisuudestasi :)

Tiiti: selkärangattomat ovat hyvinvoiva eläinlaji siinä missä muutkin - kuten nisäkkäät. Itse voin suosiolla tosin kuulua selkärangattomiin sekä huonon henkisen että fyysisen ryhtini puolesta :D No toisaalta, onko tollasesta mekosta 30e kovin selkärangatonta puuhaa? Olen kyllä ostanut pahempaakin (keskiviikkona harkitsin ostavani nuo mekon kaverina olevat mustat kengät vielä toisen värisenä :D) Onneksi tilitilanteeni alkaa edellyttää kunnon ryhtiliikettä pian. :)