21. syyskuuta 2012

Torstai on toivoa taynna

Eilen olin vahan iompien luokassa. On hauska huomata, etta taalla ryhmat jaetaan taitotasojen mukaan. Lisaksi oli hauskaa, etta luokka meni aamunavauksen tyyppiseen juttuun opettelemaan huljaista kaytosta, josa rehtori kylla parjasi heidat kaikki oikein huolella kaikesta muustakin. Lisaksi oppilaita nolataan kaikkien kuullen luokassa tosi paljon mika on minulle hieman vaikeaa ymmartaa.

Muissa asioissa kavin pienesas Whitley Bayn kylassa, joka oli aika idyllinen ja lisaksi sain ostettua halvan liittyman suomeen soittelua varten. Ilta oli melko tylsa silla istuin aika pitkan vain kotona ja koneella, mutta ainakin saimme Surusilmalle varattua liput Lontooseen tuloa varten, joten reissu on
todellakin voimassa ja olen siita aivan todella innoissani! Lennot ja hostellit on varattu ja me todellakin vietamme pitkan viikonlopun ihan kaksin, mista olen todella innoissaan. Pahoittelen nyt todella kovasti, etta blogini sisalto on valissa vahan turhankin lallya, mutta toisaalta olen kylla anasainnut taman onnen pitkasta aikaa.

Tanaan saavuin pitkan pitkan (7 ja puoli tuntia) bussimatkan jalkeen Lontooseen Tanssijasiskoni luo visiitille. On ihanaa nahda siskoakin pitkasta aikaa :) Huomenna on suunnitelmissam enna ulos ihmisten ilmoille syomaan ja sunnuntaina Virgin Active -kuntosalille riehumaan ja saunomaan.

Maanantaina minun on tarkoitus sitten muuttaa omilleni, jaiks! Perhe on kylla ollut niin ihana, etta ei yhtaan huvittaisi.


Ei kommentteja: