13. joulukuuta 2008

Life goes on

Nyt saan ihan vähän vielä nillittää: HOusuboy tuli luokseni Ouluun, mistä lentääkin huomenna Kanarian saarille. Minä vien. Hän nukkuu edelleen, joten minä sain tässä kuumeessa (, joka nousi leikkauksen seurauksena ihan odotettavasti) juosta apteekkiin omasta ja hänenkin puolestaan. Miten musta tuntuu, että tää ei ihan mennyt oikein? Nukuin yöni sohvalla, koska en enää mahtunut edes omaan sänkyyni ja kun olin kaksi (tahatonta) huitasua saanut tarpeeksi lähelle poskeani nukkuessani, niin päätin, että nyt saa riittää. Kiikuin tikkaat alas ja tulin sohvalle nukkumaan.

Parhaat ystäväni mustikkakeitto, vadelma-ruusunmarja -Piltti ja pinaattikeitto sekä jäätelö ovat tehneet oikein hyvää linjoilleni - voinnilleni eivät. Pelkään syödä vielä ja hoipertelen ympäriinsä kuin nukkuneen rukous :D Kaverini pelotteli, että poskeni on aamulla kuin golfpallo, mutta ilmeisesti olen onnistunut välttämään tämän ilmiön riittävällä kylmällä, puremalla vanutuppoa riittävän paljon (koko loppupäivän vaihtaen välillä taitosta) sekä syömällä ahkerasti kipulääkkeitä. Olen kyllä edelleen katkera, että sain vain 500mg Panadolia, kun kaverit on saaneet 800mg buranaa tai jopa panacodia. Oisin tarvinnut viimeistä itekin. Joka tapauksessa tänään olen optimistinen sen suhteen, että hampaat paranevat ja saatan ehkä jos syödä pureskeltavaa ruokaa, jeij!

Eli huomenna loppuu valitus. Tänään ohjelmassa kantapaikassa El Clásico (Barcelona - Real Madrid).

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aika kevyen lääkityksen olet saanut! Voit varmasti napata Buranaa, jos kipu ei meinaa asettua. Sehän on reseptivapaa lääke ja sinä järkevä nuori nainen. :)

Toivotan pikaista toipumista ja ihanaa viikon alkua! :)

sho(e)paholic kirjoitti...

Kiitos verna :) joo mun serkku sai tosiaan panacodia. Buranaa olen aikanani syönyt niin paljon, että en enää usko sen tehoon :D joten siinä on jo placebon vastavaikutus. mutta osaanpa ensi kerralla vaatia parempaa :)

hauskaa viikkoa sinnekin!