9. helmikuuta 2010

Haaveita ja toiveita sekä muutama haaste

No niin nyt on sitten pari toivetta toteutuksessa. ELi yritän olla ahkera tän kans. En lupaa MITÄÄN, enkä tule postaan edelleenkään varmaan joka päivä, mutta tässä on ne, mitä puhelin, että multa on pyydetty. Eli henkilö lempinimellä Jenski lähetteli minulle pyynnön sähköpostiini, että tekisin jutun hiukistani, joka meni suunnilleen näin:

"Olet useammin puhunut tukkasi paksuudesta yms. joten se näyttää kyllä hyvältä ponnarillakin, mutta olisiko mitään, jos kokeilist viikon muitakin tyylejä meidän muidenkin iloksi? Siinä olisi myös sisältöpyyntö blosgiisi. Tosiaan, tukkasi on mielestäni upea, joten kyseessä ei ole kritiikki. Olet viime aikoina postannut aika vähän, joten yritin vähän ehkä tuoda sulle inspistäkin tähän :)" -Jenski

Joten here we go. Eli pahoittelen naamani pahaa kuntoa, mutta toivottavasti iloinen ilme korvaa jotain. Olin myöhässä aamulla, kun mun piti ottaa se kuva hehkeänä ja meikin vielä ollessa freesi :D Sanon nyt alustukseksi, että kävin tosiaan viikko sitten laittaan tukkani uuteen kuosiin. Tein itse sen virheen, että annoin kampaajalle luvan keventää tukkaa vähän liikaakin. Tällä hetkellä hankinnassa myös hopeashampoo, sillä tukkani on mielestäni vähän turhan kellertävä. Se siitä. Tällaisella lookilla mentiin tänään ja laitan joka päivältä jonkin uuden sitten vaikka välipäiviä postauksessa oiskin:

tukkani kiva puoli nyt on VAIN puolen tunnin föönausaika. En silti tykkää föönata, joten teen aamusin niin, että meen 7 suihkuun ja takas sänkyyn ja nukun yheksään asti, kun mulla on 10 luento :D tää myös auttaa ihon hehkeyteen: tavallaan rasva naamaan ja se vaikuttaa sillä aikaa kun ottaa vähän lisää unta :) anyway, tukkani on luonnontaipusa, joten tehdään kiireaamuna niin, että kosteeseen tukkaan Goldwellin vahalakkaa ja puristellaan. Näin tulee kuohkea ja kiva lookki :) en siis tehnyt juuri muuta ja kivoja huolettomia laineita tuli mielestäni :) eli vaikka ikävä onkin mun "prinsessatukkaa", on kiva, että on vähän rajumpi lookki ja vähän ehkä särmää siinä.

Henk. kohta haaveissa, toiveissa ja haasteita on tekemistä. Olen ottanut aika paljon tekemistä tälle syksylle ja saa nähdä, kuinka käy. Toistaiseksi olen kuitenkin paremmin aikataulussa kuin yleensä. Olen onnellinen, että olen pitänyt itseni ruodussa. Tällä hetkellä parisuhteeni on ehkä kuitenkin suurin kannustimeni: vaikeina aikoina Housuboyn realismi ja tuki on pitänyt minua pystyssä ja olen onnekseni huomannut, että ihmiset tosiaan voivat muuttua - parempaan. Olen oikeastaan rakastunut uudelleen poikaystävääni ja se honey moon -vaihe, jota meillä ei koskaan ollut on alkanut nyt :D näinkin voi kai käydä.

Nyt alankin sitten pakertamaan vielä pariksi tunniksi kandin parissa venähtäneiden päikkäreiden takia. Shu Uemuran ripsaritaivutinvertailu tulossa varmaankin huomenna :) Olin itekin aika yllättynyt, kun näin ne konkreettisesti. Ei tarvi enää perustella törsäystäni. Lisäksi haaveilen esitteleväni uudet lemppari- ja pettymystuotteet listallani :)

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mikä iloinen yllätys, että olet taas alkanut kirjoittaa! -Ninni

Sky Mikaela kirjoitti...

Nätti olet uudenkin tukan kanssa (tai hiusten siis :D).

Pia kirjoitti...

Hyvää ystävänpäivää kaunotar! : ) Upeat hiukset! : )