2. elokuuta 2013

Runner's flow

Kävin eilen juoksemassa piiitkän lenkin. Olen huomannut, että mun kroppa tarttee sen 30 min juoksua ennen kuin alkaa kulkemaan kunnolla. Yleensä eka kävelen aina sen 10 min, sitten laitan juoksuksi, mutta sen flow-tilan mulla huomaa siitä, että 29-31 minuuutin kohdalla sykkeet putoaa sieltä korkeammalta matalammalle vaikka vauhti ei. Tänään olikin sitten vuorossa työkavereiden kanssa ruokailu. Ruoassa nyt oli vähän kiellettyjä aineita, mutta ei paha kuitenkaan, kanaa ja vihanneksia söin.

Torstaina saatiin siis käteen Bikini Challengen ohjeet ja semmosia asioita huomasin että ruokavalio on tosi tylsä ja yksipuolinen ainakin näin alkuun, mutta positiivista ovat hedelmät, joita saa nyt syödä vapaasti. Iso helpotus mulle. Toisaalta viljaa tai riisiä ei syötäs olleskaan. Kalorimääräkin on huomattavasti SD:tä pienempi, joten saas nähdä miten tällä tulis nälkä. Bikinissä pitäs päivittäin vetää Fastin Puddingia, mutta siihen en varmaan ala. Se on ensinnäkin a) kallista b) keinotekoista ruokaa. Lisäksi toivoisin laktoositonta vaihtoehtoa, mutta saas nyt nähdä. Toisaalta taas kananmunat ja vapaaväriset vihannekset on kiva homma. Kananmunia kyllä ois saanut syödä SD:lläkin, mutta grammamääräisesti ja se on turhauttavaa.

Tarkoitus olisi myös vielä keretä illaksi Kemin Satama Open Airiin kuuntelemaan Jonne Aaronia, Kaija Koota ja Grooving High Allstarsia. Saas nähdä miten kerkeemisen kanssa käy.


Viikonloppuna sitten käydään täällä BodyCombatissa, salilla ja leivotaan häitä varten.



Oih, en malttas piettää sitä lepoviikkoa ollenkaan ennen BC:tä, mutta tiiän, että pakko se on pääkopankin takia ottaa se aika. Ja sitä paitsi, mulla on polttaritkin tulossa, joten sinne on varmaan ihan hyvä piettää se tankkauspäivä (josta tod. näk. tulee vapaasyöntipäivä), mutta olen kyllä hienosti vetänyt.

Tänään hieman ärsytti töissä hyvää tarkoittavat (ehkä?) kommentit, että syö nyt näitä herkkuja, tule nyt pullalle jne. Mulla on mennyt nyt kolmea päivää vaille kuus viikkoa ruodussa. Miksi luovuttaisin tässä vaiheessa? :)




1 kommentti:

Sylvia kirjoitti...

Salitreeni 1!!!!! Jösses så den är bra!!!! Nu har jag ont att gå speciellt trappor :D lycka till med BC