24. tammikuuta 2011

NYNNY

Olen elämäni aikana ollut aika nynny. Hyvin harvoin repäisen missään. Rajuin tempaukseni on varmaan edelleenkin Dragon Khan -vuoristorata Espanjan PortAventuran huvipuistossa. Siis tuolla->


En myöskään ole koskaan törsännyt baarissa yli varojeni, ostanut viimeisillä roposillani kenkiä/ vaatteita, vaikka se tarkoittikin puurokuuria (aina uhittelen näin tekeväni, mutta järki vie voiton). Ajan yleensä aina rajoitusten mukaan ja kelien ollessa huonot, hiljennän satasen alueella vauhtia mielestäni järkevämpään ja sopivampaan. Olen siis nynny tässäkin suhteessa. (Siskoni Artesaanitanssija tuhisee tässä vaiheessa vieressäni ja kyselee 'Pitääkö mun ajaa? Minä voin kyllä ajaa, jos sinä et uskalla!' Minusta autolla voi ajaa rajoitustenkin mukaan - alinopeutta en aja, jollei ole ihan turvallisuussyistä pakko). En koskaan karannut teini-iässä arestista enkä koskaan ole juonut itseäni känniin niin, että olisin ollut suuremmassa vaarassa. Pahin temppu, jonka olen vanhemmilleni tehnyt on varmaan tatskan ottaminen - 20-vuotiaana. En harrasta extreme-lajeja (tosin niiden tarjonta on kotipaikkakunnallani aika huono) vaan samoilen mieluummin metsissä ja lähtisin mieluummin vaeltamaan Lappiin kuin bilettämään Sunny Beachille. Niin ja vietin mieluummin iltaa ystäväni kanssa hänen luonaan Aarrearkun megapussin kanssa kuin lähikaupungin baarin nurtsilla viinapullon kanssa. Vaihtariajan voisi kai melkein laskea urheaksi tempuksi ja minunlaiselle kotihiirelle ja isin ja äidin tytölle se sitä olikin, mutta toisaalta ei se siltikään ole kovin iso juttu - koti on kuitenkin aina aika lähellä lentäen. Englannin opiskelijalla olisi paljon rahakkaampia ja eksoottisempia vaihtoehtoja tarjolla, mutta minä haluan olla aineenopettaja.

Olen siis nössö - ja ylpeä siitä. En koe koskaan menettäneeni mitään ja elämäni on ollut parasta aikaa. Olen ollut onnellinen ja onnekas lähes kaikessa, mihin olen ryhtynyt enkä juuri koskaan ole jäänyt mistään paitsi. Toki on joskus inhottavaa olla se porukan järkipuhe, joka on tylsin ja toppuuttelee muiden hauskoja (joskin pelottava typerän kuuloisia) tempauksia. Ja osittain jotkut ystävistäni tuntuvat olevan hieman katkeriakin siitä, että minulla harvoin on huono rahatilanne ja pystyn lainaamaan heille tai että en ole sotkeutunut mihinkään typerään. Useimmat kuitenkin varmaan arvostavat sitä, että olen luotettava. Ja vaikka nössö olenkin, olen yleensä aina mukana menossa Sille Keikalle, Siihen Tyttöjen Iltaan tai Sille Reissulle ja usein myös olen mukana Olkapäänä, kun sitä tarvitaan.

Kaikki tämä Nynnypuhe tulee siitä, että en osaa päättää, mitä tekisin tukalleni. Tykkään siitä nyt tällaisena kuin se on, mutta haluaisin silti jotain muuta. Haluaisinkin nyt lukijoiden mielipiteitä, koska te olette paljon neutraalimpia kuin ihmiset, joiden kanssa olen viettänyt suurimman osan elämästäni. Sanon nyt, että eka on perheeni lemppari ja toka on Hosuuboyn lemppari. Oma lempparini on viimeisenä. Ai niin! Kaikki eivätnäytä ihan luonnollisilta, koska tein nämä jutut InStylen makeover-kokeilulla.











Whaddya think?

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

6 kommenttia:

Ice kirjoitti...

Mä tykkäänn kolmanneksi alimmasta.

(Ps. palasin blogimaailmaan bloggerin puolelle. Blogi vuodatus.netissä on hävitetty.)

Anna-Maria K kirjoitti...

1 3 5 6 on kivoja :)

Essi&Otso kirjoitti...

Me äänestetään numeroja 1, 2 ja 5! :)

ziriliini kirjoitti...

Mä tykkään kolmannesta kuvasta eniten.

sho(e)paholic kirjoitti...

Ice, kiitti mielipiteestä :)sille oli jo yks ihan ystävänki mielipide sille :)

Ansku: kiitos mielipiteestä! Kävin vilkaseen sun blogia ja tuun takas taas joku päivä :)

Essi ja Otso: Kiitti! Otetaan huomioon :D 1 on kaikkien muittenki lemppari ;)Musta tuo vitonen ois siitä kiva, että se ois erilainen, mutta ei liian radikaali.

Ziri: Kiitti :)toi oli mun siskon toinen ehotus ja sillä on tosi hyvä silmä asioille, joten uskon, että se ois tosiaan kiva :)

En saa ikinä niitä mielipiteitä, mitä haluan ;) ei mulla vissiin oo tyylitajua :D

Anonyymi kirjoitti...

Ykkönen on kyllä ehoton suosikki täällä:) -Ninski