19. marraskuuta 2012

The perfect shoe

Meidän häitämme siis tanssitaan ensi kesän lopussa. Säästän ihan mielettömiä määriä rahaa sillä, että siskoni tekee mekkoni alusta loppuun, maksan siis vain hamekankaat! Lisäksi siskoni on siihen mennessä jo puoliammattilainen hiustenlaiton suhteen, sillä hän on tuolloin suorittanut ensimmäisen vuoden hiuskorkeakoulun opintojaan Lontoossa. Tällä hetkellä Tanssija ja minä intoilemme mekosta (Tanssija haluaisi minun jo nyt valitsevan mallin) ja kampauksesta - tosin myös kaikesta muusta mahdollisesta. Viilipyttynä toimii toinen siskoni - ja kaasoni. Hän on hiljaisesti onnellinen puolestani, mutta ei toimi samanlaisena häsyäjänä. Lisäksi minulla on kaasonani myös Paras Ystävä, olen niin onnellinen, että hänkin suostui pestiin.

Ainoa asia, johon aion laittaa rahaa, ovat täydelliset kengät. Ylläri. Mutta ne täytyy löytyä ajoissa, jotta ehdin totuttautua niihin. Jotain lainattua, sinistä ja vanhaa eivät siis kenkiini tule pätemään - ne täytyy sitten toteuttaa muissa asusteissa. Tässä on alustavia etsintöjä ja millaiset tyylit minulle kävisivät. En ole siis turhan kranttu, kaikissa näissä voisin alttarille astella, mikäli kengät vain ovat suht hyvät jalassa. Kaikki kengät ovat täältä.


Tässä on minusta täydellisen sopiva korko ja malli kengälle. Tuo jalokivi-juttu tuossa on kaunis. Yksinkertaiset ja kauniit kengät. Myöskin muistaakseni kalleimmat tästä joukosta.


Nämä kengät ovat minusta esteettisesti mielenkiintoisimmat. Vetoavat minuun sikäli, että ovat ihanan koristeelliset, niissä on pitsiä ja kunnon korko. Nämä eivät välttämättä olisi niin mukavat, sillä tukea näistä kengistä saa luultavasti melko vähän ja myös platform puuttuu kokonaan päkiän alta. Silti. Mielettömän. Kauniit.

Tämä kenkä on luultavasti tästä joukosta suosikkini. Tyylikäs, elegantti, yksinkertainen. En usko, että tämäkään olisi se mukavin kenkä, tosin, mutta ainakaan korko ei ole huimaava.



Yleensä epäröin käyttää slingback-mallia, mutta tämä kenkä näyttää todella tyylikkään yksinkertaiselta. Olen yllättynyt, että hintalappua katsomatta onnistuin löytämään myös sivuston edullisimman kengän ja vielä pitämään siitä näin paljon.

Tässä on toinen suosikkini, sillä tässä on pitsiä, suhteellisen siedettävä korko ja tyylikäs malli. Nyt jos vain löytäisi näitä kenkiä hieman edullisemmin Suomesta? Onkohan siihen mitään mahdollisuutta? Kenkiä en voi täältä kuitenkaan enää tuoda, sillä matkalaukkuni tulevat olemaan jo liian painavat tälläkin hetkellä.


Ps. Olen aika innoissani näistä tulevista häistämme! Minua ei yhtään ahdista, vaikka aikaa on suunnitteluun melko vähän, enkä edes haaveile täydellisistä häistä. Olen todella yllättynyt, että perfektionisti-minäni haluaa vain, että kaikilla olisi mahdollisimman mukavaa häissämme ja ystävämme ja sukulaisemme saisivat olla osa meille tärkeää päivää :)

Ei kommentteja: